Toonbank
** LET OP: als u na het afronden van uw bestelling GEEN MAIL heeft ontvangen met een bevestiging dan is de mail waarschijnlijk in uw spambox beland. **
U heeft een vraag?
Dan kunt u ons bellen van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur. Kunnen wij u niet direct te woord staan? Spreek dan een boodschap in, dan bellen wij snel terug.
Telefoon 020 – 261 24 30
Een email sturen kan ook naar contact@olida-pashmina.nl
Wij staan u graag te woord en helpen u met veel plezier bij de keuze van uw sjaal.
Niet zo bekend met online-winkelen?
U kunt ook telefonisch een bestelling doen. Geen enkel probleem. Wij helpen u graag. En wilt u ook geen betaling doen via iDEAL of creditcard of PayPal? Stuur dan een email met daarin de sjaal van uw keuze, uw naam en adresgegevens. Dan zorgen wij voor de bestelling en ontvangt u een bevestiging per mail waarna u een betaling kunt doen via uw eigen bank. Zoals u het uitkomt.
** BELANGRIJK **
Een bestelde sjaal retourneren en geen nieuwe meer?
Dat kan voorkomen en vinden wij uiteraard erg jammer. Maar helaas. In Nederland is dat goed geregeld middels het “HERROEPINGSRECHT”.
Dat betekent dat u 14 dagen na ontvangst van uw bestelling, zonder opgaaf van reden kunt annuleren. U heeft na uw annulering nogmaals 14 dagen de tijd om uw product terug te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten (indien betaald) binnen 14 dagen gecrediteerd. Alleen de kosten voor de retourzending van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact opnemen via contact@olida-pashmina.nl en de retourzending aanmelden. Vermeld hierbij duidelijk het factuurnummer en uw bankrekeningnummer. Of download dit Retourformulier en vul dat in. Stuur het samen met de sjaal(s) retour. Of neem telefonisch contact op tijdens onze openingsuren.
Na ontvangst van uw sjaal(s) door Olida Pashmina en beoordeling of deze in keurige staat is ontvangen, RETOURNEREN WIJ BINNEN 14 DAGEN UW BETALING.
Graag de sjaal in ongebruikte staat en met de originele verpakking retour zenden naar:
Olida Pashmina
Stadionweg 219 – II
1076 NT AMSTERDAM
Een Olida sjaal ruilen?
Ondanks onze uitgebreide fotoreportages en beschrijvingen van onze shawls kan het voorkomen dat u toch niet 100% gelukkig bent met de keuze van uw sjaal.
Jammer, maar daar doen wij graag wat aan. U kunt dan binnen 14 dagen een verzoek tot omruiling aan ons sturen.
Wij geven u dan graag advies bij de keuze van een volgende sjaal, zodat uw aankoop dan wel een succes wordt.
** EN VERDER **
Een sjaal besteld?
Uw bestelde en betaalde sjaal wordt dezelfde dag nog zorgvuldig en met plezier ingepakt en verzonden (bestellingen voor 16.00 uur). Na uw bestelling zal het dan 2 à 3 dagen duren voor uw pakketje wordt bezorgd.
Een sjaal als cadeau versturen?
Ook dat behoort tot de mogelijkheden. Olida sjaals komen in een prachtige verpakking, want het is altijd een feestje om er een te ontvangen. Graag maken wij er een speciaal cadeautje van. Als u ons laten weten voor wie en welke gelegenheid dan zorgen wij voor een passend kaartje en een nog passendere tekst.
Uw sjaal niet op voorraad?
Wanneer uw sjaal naar keuze niet op voorraad is (zoals aangegeven in de webwinkel), zal het 2 à 3 weken duren voordat wij uw bestelling kunnen leveren. Mocht dit onverhoopt langer duren, dan nemen wij direct contact met u op. U kunt dan altijd een andere sjaal uitkiezen of uw geld retour ontvangen.
En dan naar de kassa?
U heeft een sjaal uitgekozen en u wilt betalen? Dan kan dat bijvoorbeeld via iDEAL of PayPal.
U rekent hiermee af in uw eigen vertrouwde internetbankomgeving met de specifieke beveiliging van uw eigen bank. Deze webwinkel heeft Mollie Payments als betaalplatform geïnstalleerd.
Daarnaast kunt u ook betalen met Creditcard, Bancontact/Mr Cash of SOFORT Banking. U ontvangt daarna een bevestiging van uw bestelling.
Woont u in Nederland?
Dan ontvangt u het (brievenpus)pakketje met een track & trace via POSTNL. U krijgt vooraf een mail met een geschatte leverdatum en tijd.
Bij grotere orders wordt het als pakket verstuurd en dient er een handtekening te worden gezet.
Woont u in België of Duitsland ?
Ook daar kunnen wij een pakket met één of meerdere sjaals naar toe sturen.
Voor een pakket tot maximaal 2 kg – via Post.NL of DPD zijn er geen kosten aan verbonden.
Ook voor dit pakket krijgt u een mail met geschatte leverdatum en tijd. En voor ontvangst is een handtekening nodig.
Klachten?
Graag ontvangen wij uw klacht hetzij telefonisch 020 – 2612430 of door te mailen naar eindbaas@olida-pashmina.nl .
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Met ingang van 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.